به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم این شرکت، بمناسبت فرارسیدن 27 رجب سالروز عید بزرگ مبعث حضرت رسول اکرم ص پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نموده که متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

«در آستانه‌ی رویش دوباره‌ی زمین و فرارسیدن سال نو، بهار شریعت را نیز چشم انتظاریم تا دگربار نویدِ شکوفه‌ی رسالت را آذینِ درختِ ایمان‎مان کند و مشتاقان را مژده دهد که عید بیداری و تعالی بشر از راه رسید.

بعثت سرآغاز تکامل دین است؛ روز بركت و رهايي انسان از ظلمت، سرگرداني و جهل و لحظه ظهور آزادي انسان است.  عيد مبعث حادثه بزرگ تاريخ اسلام است، عيد نزول قرآن كه باعث ايجاد تحول و ايجاد تمدني عظيم شد.

خداوند سبحان را شاکریم که سعادت پیروی از دین مبین اسلام و سلوک نبوی را بر ما عطا کرد تا با بهره‌مندی از آموزه‌های والای آن در مسیر زندگی و اعتلای خود بهره‌مند شویم؛ امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت، خدمتگزاری راستین بوده و با تلاش هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی نماییم.

اینجانب فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را به همکاران سختکوشم در پتروشیمی شیمی بافت تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون الهی برای همه عزیزان و خانواده محترم  را از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط