بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س)، روز مادر و گرامیداشت هفته زن ، از بانوان شاغل در  شرکت پتروشیمی شیمی بافت تقدیر شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیمی بافت، این مراسم در روز چهارشنبه شنبه مورخ 16 اسفند 96 با حضور مهندس سید محسن شمس مديرعامل و جمعی از مدیران این شرکت در محل سالن جلسات مجتمع برگزار شد.
مهندس شمس در ابتدا، ضمن تبريك ایام ولادت حضرت زهرا (س) به نقش و جایگاه زن در خانواده و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه و با تغییر فرهنگ ها، زنان عهده دار مسئولیت های بزرگ و مهم هستند و نقش بسزایی در موفقیت ها دارند. در دین اسلام هم جایگاه ویژه ای برای مقام زن و علی الخصوص مادر وجود دارد که در شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) این مسئله تبلور پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه زنان همگام با مردان می توانند در جهت تولید ثروت تلاش نمایند، به جایگاه آنان در صنعت اشاره کرد و افزود : زن در صنعت بخاطر آرامش و دقت نظری که در کارها دارد می تواند آرامش خاصی در محیط کار صنعتی ایجاد نماید.
مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در ادامه تأکید کرد: امروز خانواده شیمی بافت با موفقیت هایی که در سال جاری بدست آورد، ثابت کرده است که بسیار توانمند شده و آماده انجام کارهای بزرگتر در سال جدید می باشد.
مهندس شمس در بخش پایانی صحبت های خود در فضایی صمیمانه توصیه هایی در باب خانواده و زندگی به همکاران حاضر در جلسه بیان نمود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط