در نشست مشترک مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت با پرسنل مجتمع، مهندس سیدمحسن شمس بزرگترین عامل موفقیت های شرکت را همدلی و برادری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، مهندس شمس در ابتدای این جلسه که در روز چهارشنبه مورخ نهم اسفند در سالن جلسات مجتمع برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران گرامی طی سال جاری در بدست آمدن موفقیت ها در حوزه تولید، اظهارداشت: علیرغم همه مشکلات و محدودیت های داخلی و خارجی در بخش صنعت کشور، اما با وجود نیروهای وظیفه شناس و کاربلد این شرکت و نیز با توجه به نیاز کشور، خوشبختانه شرکت شیمی بافت از شرکتهای موفق در صنعت پتروشیمی کشور می باشد.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و مشکلات اشتغال، شایسته است ضمن حفظ شغل با طرح و ایده های نو شغل جدید و البته پربازده نیز ایجاد نماییم.

وی ضمن اشاره به مشکلات پرسنل شرکت فیرمکو(پیمانکار تعمیرات شرکت) تصریح کرد: با توافقاتی که طی ماه های گذشته با این شرکت انجام شد مقرر گردید پرداخت حقوق ومزایای پرسنل آن شرکت بطورمستقیم از سوی شرکت شیمی بافت انجام شود وهم اکنون با پیگیری های صورت گرفته مشکل بیمه را نیز توانستیم حل نماییم.

مهندس سید محسن شمس در ادامه بیان داشت: شرکت شیمی تکس آریا که از ابتدای راه اندازی  تاکنون نتوانسته بود به شرایط بهره دهی برسد، اما با تلاش های انجام شده امید است در سال آینده برای اولین بار به سود برسد هرچند که در سال جاری نیز مقدار 70 میلیارد ریال از زیان انباشته این شرکت کاهش یافت.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در بخشی دیگر از صحبتهای خود طرح توسعه شرکت و رسیدن به ظرفیت اسمی با تولید پایدار را از برنامه های مهم این شرکت در سال آینده عنوان نمود.

در ادامه این نشست که دو ساعت به طول انجامید تعدادی از پرسنل واحدهای مختلف مشکلات خود را بیان نموده و مدیرعامل دستورات لازم را جهت رفع این مشکلات به مسئولین امر صادر نمودند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط