مهندس سید محسن شمس مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه همکاران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در این پیام آمده است:

((دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.
هدف از انقلاب اسلامی احیاء انسانیت و خودباوری بر اساس باورهای اعتقادی و ارزشی بود که در قالب دین مبین اسلام برای ما به ارمغان آمد و امروز در هر بخش از ایران اسلامی زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آینده سازش کمر همت به آبادانی کشور بسته اند و این ویژگی بارز انقلاب ماست که خودباوری را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هدیه داده است.
در سال جاری پتروشیمی شیمی بافت با همت و غیرت همه همکاران و همدلی پرسنل عزیز توانسته با غلبه بر همه محدودیت های موجود ، بسیاری از اهداف کوتاه مدت را تحقق ببخشد و به آینده روشن در زمینه توسعه و تولید امیدوار گردد و این اتفاق خوب تنها با خودباوری حاصل از انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل می شود.
ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه همکاران ساعی و پر تلاش شرکت پتروشیمی شیمی بافت و خانواده های محترم ایشان تبریک عرض نموده و اميدوارم تلاشگران اين شركت سهمی هرچند اندک را در جهت بالندگی ایران اسلامی ایفاء نمايند.))

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط