مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف بازدید از طرح ها و مجتمع های پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از مجتمع پتروشيمي شیمی بافت بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، دکتر رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت روز یکشنبه (1 بهمن ماه) از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور مهندس عموزاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در محل سالن كنفرانس مجتمع برگزار شد، مهندس سيد محسن شمس، مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت ضمن ارائه گزارشی اجمالی از آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات، اهداف و برنامه هاي آتي این شرکت را برشمرد.

مهندس سید محسن شمس با اشاره به رشد 36 درصدی خوراک دریافتی در 9 ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: این شرکت تاکنون توانسته مقدار 91 هزار تن خوراک را از منابع مختلف تأمین نموده و به نسبت سال گذشته در این زمان روند تولید محصولات خود را افزایش دهد.

وی افزود: با روند افزایش تولید و رکوردهایی که در زمینه تولید در شش ماهه نخست سال زده شد ونیز کاهش هزینه های تولید توانستیم 33 درصد در سود آوری شرکت نسبت به سال گذشته پيشي گرفته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امید داریم تا پایان سال بتوانیم به سود دو برابری نسبت به سال قبل برسیم.

::

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط