به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت مهندس سید محسن شمس طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) را به تمامی پرسنل و خانواده های محترم این شرکت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)

ماه شعبان پر برکت به نیمه خود رسیده و روح دوستداران اهل بیت امامت و ولایت از رایحه دلنشین میلاد آن گل باغ هستی حضرت مهدی (عج)، شاد و خرسند گشته است.

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت قطب عالم امکان، حضرت مهدی موعود(عج) را به همه همکاران صدیق خود در پتروشیمی شیمی بافت و تمامی منتظران واقعی اش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت می نمایم و آرزو دارم که به برکت وجود بی مثال ایشان، سایه هر غم و گزندی بویژه بیماری منحوس کرونا از سراسر گیتی و کشور عزیزمان دور گردد.

در پایان امیدوارم در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، همگی با تلاش و کوشش مضاعف در پی تحقق این شعار برآمده و با رفع موانع در جهت کمک به اقتصاد کشور نقش خود را بعنوان یک بنگاه تولیدی فعال و مؤثر به خوبی ایفاء نماییم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط