همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر تعداد 39 نفر از کارکنان ایثارگر پتروشیمی شیمی بافت در مرحله اول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، توسط مدیریت منابع انسانی در حال تبدیل وضعیت از پیمانی و قراردادی به دائمی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در راستای ارج نهادن به مقام والای جامعه ایثارگران و با حمایت های همه جانبه سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت در خصوص انجام طرح تغییر وضعیت ایثارگران معزز، با توجه به مصوبه و دستورالعمل ابلاغی از هلدینگ های بالادستی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از اخذ مدارک متقاضیان براساس روش اجرایی مربوطه و سپس بررسی مدارک توسط کمیته اجرایی طرح ایثارگری تعداد 39 پرونده در مرحله اول طرح بصورت کامل تأیید و پس از موافقت اعضای هیئت مدیره مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران جهت انجام امورات اداری به واحد منابع انسانی شرکت ابلاغ گردید.

گفتنی است مدیریت منابع انسانی پتروشیمی شیمی بافت که یکی از واحدهای پیشرو در زمینه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران می باشد، همچنان با رویکرد اصلی خود که حفظ جایگاه و ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگر و خانواده های آنهاست ، با تعهد و اهتمام حداکثری پیگیری ها و بررسی های لازم جهت اجرای این طرح بصورت کامل را در دستور کار خود دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط