مهندس محمدعلی رستمی مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1403 هجری شمسی را  به پرسنل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

“به نام خالق هستی ”

همکاران ارجمند و اعضای محترم خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت

با اهداي سلام

خداوند منان را سپاسگذاریم که دوباره توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. بهار امسال با ماه مبارک رمضان متقارن گشته و باید این فرصت را برای حمد و شکر پروردگار متعال بیشتر از همیشه غنیمت بشماریم.

همت و تلاش کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی شیمی بافت در سالی که “مهار تورم و رشد تولید” نام گرفته بود، کارنامه ای درخشانی را به نام خود ثبت کرد و نشان داد برای ‏توسعه و پیشرفت صنعت پتروشیمی کشورعزیزمان گام هایی استوار و برقرار برداشته است.‏

«اخذ تقدیرنامه و جایزه سه ستاره تعالی سازمانی در اولین حضور در دهمین فرآیند جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، کسب عنوان ششمین شرکت برتر و بهره‌ور در بین بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی «صهبا»، تحقق دستاوردهای مالی شرکت از جمله رشد بالای سود خالص به طور مستمر مطابق با بودجه مصوب، توفیقات بدست آمده در تولید، فروش و رشد صادرات محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل» تنها گوشه ای از دستاوردهای شرکت در سال 1402 می باشدکه ایمان دارم تلاش ها و زحمات صورت گرفته در سال گذشته، نوید بخش رشد، توسعه و سربلندی هر چه بیشتر شرکت پتروشیمی شیمی بافت در سال پیش روست.

اینجانب در این مسیر دست تک‌تک کارگران، مهندسان و مدیران جهادی شرکت را به گرمی می‌فشارم و اطمینان دارم در سال پیش‌رو با همت والای شما همکاران عزیز، شرکت پتروشیمی شیمی بافت با تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و شکستن رکوردهای موجود تولید و فروش با حمایت از فناوری‌های دانش‌بنیان، ظرفیت و توان داخلی در زمره پیشرانان پیشرفت ایران اسلامی قرار خواهد گرفت.

به رسم ادب و تکریم، از اراده و همراهی اعضاء محترم هیأت مدیره و همچنین اهتمام و مسئولیت پذیری تمامی همکاران گرامی و خانواده های محترم ایشان قدردانی نموده و مناسبت خجسته ورود به سال ۱۴۰3 را خدمتشان تبریک و تهنیت می گویم.

آرزومندم، فرارسیدن عید نوروز به برکت تلاقی آن با ماه مبارک رمضان، سالی همراه با سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون برای همه مردم ایران باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط