در آستانه دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محمدعلی رستمی با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت در این پیام آمده است: «انقلاب  سال ١٣٥٧، طلوع عصری زرین در سرگذشت مردمانی ست که باور کردند پیشرفت و سعادت جز با رهایی از بند استبداد، میسر نیست. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب، اسلام حیاتی دوباره یافت و عزت‌طلبی و خودباوری جای سال‌ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و آزادی و عدالت و استقلال مردم به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور رسید.

این روزها یادآور اراده و عزم ملت ایران در مسیر تحقق فرداهایی بهتر و یکدلی و همراهی همیشگی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای انقلاب است .اینک در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، لازم است تا تلاش مضاعفی در مسیر حمایت از این دستاوردها و تحقق اهداف متعالی انقلاب انجام دهیم.

مجموعه پتروشیمی شیمی بافت همواره می کوشد با بهره مندی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان خدوم خویش و با تکیه بر دانش و تجربه آنان در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه پایدار کشور که از همان نخستین روزهای انقلاب اسلامی آغاز گشت، با صلابت و امید گام بردارد تا به لطف الهی شاهد شکوفایی کشور در تمامی عرصه ها به خصوص عرصه های اقتصادی و صنعتی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و ولادت با سعادت امیرالمؤمنین (ع) مقتدای همه عدالتخواهان جهان و روز پدر به آحاد مردم شریف ایران به ویژه جهادگران عرصه صنعت و تولید کشور، از درگاه خداوند متعال توفیق و بهروزی توأم با سربلندی همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر امام زمان (ع)، مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط