حضرت علی (ع) آن امام همامی است که مثال بی مانندی از انسان کامل و الگوی تام برای پیروان راستین اش می باشد و چراغی پرفروغ روشنابخش اهل یقین و معرفت است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس محمدعلی رستمی مدیرعامل این شرکت، بمناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نموده که متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

«در آغازین روزهای ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، معطر به شمیم ولادت با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابیطالب (ع) تلألودرخشان ولایت و تابندگی امامت است. آن امام همامی که مثال بی مانندی از انسان کامل و الگوی تام برای پیروان راستین اش می باشد و چراغی پرفروغ روشنابخش اهل یقین و معرفت است.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تشکر از همراهی و همدلی صمیمانه همه پرسنل گرامی در پیشبرد اهداف و مأموریت های این شرکت، این روز را که به حق به عنوان روز پدر نامگذاری شده است، صمیمانه به همه پدران فداکار و همکاران عزیز در پتروشیمی شیمی بافت تبریک و تهنیت عرض ‌نموده و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی دارم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی نمایم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط