محمدعلی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در پیامی ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه، ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان بصیر به ویژه بسیجیان صنعت پتروشیمی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این پیام آمده است:

بسیج به عنوان پیکره ی نظام اسلامی، نقش اساسی در تحقق اهداف انقلاب داشته و مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بی‌تردید آنچه که تفکر بسیجی را ارزشمند و متمایز می‌کند، ایمان، صبر، مقاومت، پشتکار و اعتقادات قوی بسیجیان است. بسیجی همواره احساس تکلیف می‌کند و مسئولیت‌پذیر است و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در کارها مشارکت دارد؛ ترویج فرهنگ کار بسیجی و جهادی از اهمیت زیادی برخوردار است و با رویکرد و تفکر بسیجی می‌توان همواره در راستای پیشبرد اهداف شرکت که همان  تولید پایدار و افزایش سودآوری است تلاش مضاعف داشت.

در این روزها در شرایطی به سر می بریم که شاهد حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم در غزه و کرانه باختری هستیم اما در جبهه مقابل این وحشیگری مردمانی می بینیم که با روحیه مقاوم و بسیجی وار در برابر همه مصائب و مشکلات مقاومت کرده و پیروز واقعی و نهایی این نبرد هستند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایات، زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی را ارج نهاده و فرا رسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک و تهنیت عرض نموده و دست همه همکاران عزیز را که با تلاش های جهادی و بسیجی وار خود شبانه روز در حال تلاش و کوشش متعهدانه هستند به گرمی می فشارم.

سلامتی و توفیق روزافزون همه همکاران عزیز و خانواده محترمشان را از درگاه ایزدمنان خواستارم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط