مهندس محمدعلی رستمی مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت فرارسیدن ۵ اسفندماه، روز مهندسی پیام تبریکی خطاب به پرسنل این شرکت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

پنجم اسفندماه روز مبارکی است برای تجليل از اندیشه ها، باورها، نوآوری و ابتکار و روز گراميداشت پیشگامان توسعه و تقدیر از این سرمایه های علمی کشور است.

جامعه ی مهندسان این مرز و بوم با وجدانی بيدار و پايبند به موازين ، آيين نامه ها و استانداردها و همچنين روحيه همکاری و كار جمعی توانسته اند همواره در راه خدمت به وطن و صنعت ثابت قدم بوده و با تلاش مستمر و موثر و کار جهادی خود، در راه سازندگی کشور ، اقدامات ارزنده ای جهت بی اثر کردن تحریم ها و محدودیت ها انجام دهند.

در این میان در پتروشیمی شیمی بافت شاهد این هستیم که مهندسان و کارگران در کنار هم با تکیه بر توان داخلی و اندیشه نو با ابتکار عمل در راستای افق پیش رو و توسعه شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در سخت‌ترین شرایط با توکل به ذات پاک باریتعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای سربلندی این نظام مقدس در این جبهه اقتصادی رو به جلو قدم برداشته اند.

اینجانب در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان ، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) از زحمات کلیه مهندسین عزیز و پرتلاش، به ویژه مهندسین پتروشیمی شیمی بافت که کارنامه درخشان و پرافتخاری به جای گذاشته و آینده ای روشن را نویدبخش هستند، قدردانی و سپاسگزاری نموده و این روز را به تمام این عزیزان تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط