بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل والنّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال
همکاران محترم
با سلام و احترام
بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.
پتروشیمی شیمی بافت، در سال 1394، با برنامه ریزی ، تلاش و همت کلیه پرسنل خود موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی را در حوزه صنعت پتروشیمی و محیط زیست کسب کرد که تنها در دو ماه پایانی سال جاری موفق به اخذ دو نشان معتبر «جایزه جهانی انرژی گلوب» و «لوح تندیس حامیان محیط زیست» گردید؛ امیدواریم با تلاش و همت کلیه همکاران عزیزم طی سال آینده نیز با تلاش بیشتر به قله های رفیع موفقیت دست یابیم.
اکنون بر خویش لازم می دانم از تمامی مدیران ، کارشناسان ، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه شرکت را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم و فرارسیدن نوروز باستانی، سرآغاز رویش و بالندگی طبیعی، شکوه و جلوگاه زندگانی را به همه این عزیزان و خانواده معززشان صمیمانه شادباش بگویم.
امیداست این عیدِ سعید با تحول قلبها و رویش معنویت در انسانها همراه باشد. سالی سرشار از خیر و خوشبختی را برای شما آرزومندم.
رحیم اسلامی
مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط