محمدعلی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت به مناسبت فرا رسیدن هشتم دی  که در تقویم مناسبتی کشور روز صنعت پتروشیمی است، پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی شیمی بافت،متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

همکاران گرامی
سلام علیکم
با احترام، فرارسیدن سالروز صنعت پتروشیمی و درخشش ۶۰ سالگی تأسیس صنعت ارزش‌آفرین را خدمت شما همکاران شریف تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سالهاست که صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی پرچمدار پیشرفت، توسعه و ارزآوری برای ایران عزیز است و فعالان این صنعت با جهادی شبانه روزی و بی وقفه همچنان برای رشد و بالندگی بیشتر این صنعت تلاش می‌کنند.

امروز درحالی این روز مهم را گرامی می‌داریم که تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های اساسی پتروشیمی شیمی بافت با توانمندی و تلاش مجدّانه‌ی شما همکاران عزیز در حال انجام بوده و در آینده نزدیک به نتیجه و بهره‌برداری خواهد رسید و ۶۱ سالگی این صنعت را با اتکال به خداوند متعال و امید به آینده‌ای روشن، با تلاش و همت مضاعف همه متخصصان این صنعت برای اتمام به‌موقع سایر پروژه‌های شرکت آغاز می‌کنیم.

در پایان امیدوارم شما همکاران سخت‌کوش نیز همچون همیشه با تلاش و جدیت مضاعف خود بنیان‌های سازندگی را در صنعت عظیم پتروشیمی استحکام بخشیده تا همواره شاهد اهتزاز پرچم اقتدار ایران اسلامی بر بلندای قله‌ی استقلال صنعت کشور باشیم.
در این فرصت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی همکاران عزیز ابراز نموده و سلامتی، سعادتمندی و کامیابی شما را از خداوند متعال آرزومندم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط