تیم فوتسال پتروشیمی شیمی بافت در گام آخر مسابقات فوتسال شرکت های هلدینگ PIIC، با غلبه بر تیم شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی قهرمان این دوره از بازیها شد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت،این مسابقات که با حضور ۸ تیم از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (piic) در سالن ورزشی چمران شهر تهران برگزار شد؛ تیم فوتسال پتروشیمی شیمی بافت با تیم های شرکت دوده صنعتی، شرکت سهند(دفتر مرکزی)، شرکت گازلوله هم گروه شد.

براساس این گزارش تیم شیمی بافت در بازی نخست خود با شرکت دوده صنعتی با نتیجه سه بر یک شکست خورد؛ تک گل شیمی بافت را امید جعفری به ثمر رساند.
شیمی بافت در دومین بازی خود روبروی تیم سهند دفتر مرکزی قرار گرفت که این تیم با جبران شکست بازی قبل خود با نتیجه خوب ۸ بر صفر تیم سهند را در هم کوبید.
گلهای این بازی توسط سیدحمزه دهقانی (۳ گل) ،عادل عبادی (۳ گل)، امیدجعفری (۲ گل) زده شد.
در آخرین بازی دوره گروهی این مسابقات پتروشیمی شیمی بافت یکبار دیگر با یک برد خوب توانست تیم شرکت گاز لوله را با نتیجه ۳ بر۱ شکست داده و به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد این بازیها صعود کند؛ گلهای این بازی توسط عادل عبادی، امید جعفری و محمدرضا قنواتیان به ثمر رسید.

تیم فوتسال پتروشیمی شیمی بافت در دوره بعد در یک بازی پایاپای به مصاف تیم سهند کارخانه رفت و بعد از نتیجه تساوی صفر بر صفر در وقتای قانونی، توانست در ضربات پنالتی حریف خود را با نتیجه ۸ بر ۷ شکست دهد و راهی فینال این مسابقات شود.

تیم فوتسال شیمی بافت در بازی پایانی به مصاف تیم فوتسال شرکت piic رفت و با نمایش یک بازی برتر توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد. گلهای این بازی را عادل عبادی(۲ گل) و محمدرضا قنواتیان به ثمر رساندند.
برترین گلزنان تیم شیمی بافت در این دوره ازمسابقات:
عادل عبادی (6 گل)، امید جعفری (۵ گل)، سیدحمزه دهقانی (۳ گل)، محمدرضا قنواتیان (2گل)

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط