تیم تنیس روی میز شرکت پتروشیمی شیمی بافت توانست در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کارکنان ادارات و پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی شیمی بافت، چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کارکنان کلیه ادارات و پتروشیمی های منطقه ویژه با حضور 9 تیم از شرکت های مستقر در منطقه در قالب دو گروه برگزار گرید که در این میان تیم پتروشیمی شیمی بافت با شکست حریفان خود مقام اول این سری مسابقات را به خود اختصاص دهد.

ابن تیم پس از برگزاری بازیهای مرحله گروهی توانست به همراه 3 تیم پتروشیمی بوعلی الف، کیان شادگان و پتروشیمی بندرامام (ره) به مرحله نیمه نهایی صعود نماید.

در ادمه این مسابقات تیم پتروشیمی شیمی بافت با ارائه یک بازی مقتدرانه توانست تیم پتروشیمی بوعلی الف را سه بر صفر شکست داده و به همراه تیم پتروشیمی بندرامام(ره) به فینال مسابقات راه پیدا نماید و در نهایت با شکست این تیم با نتیجه 3 بر صفر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

همچنین از سری رقابت های مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور  با حضور 100 ورزشکار از 31 استان، پوریا کاهد از شرکت شیمی بافت با حضور در این دوره از مسابقات توانست در بخش انفرادی به مقام سوم و نیز در بخش دو نفره با حضور 32 تیم شرکت کننده ، مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نماید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط