پتروشیمی شیمی بافت توانست عنوان دومین شرکت در فهرست صد شرکت دوم برتر ایران (IMI-100) را براساس شاخص بیشترین بازده دارایی در سال مالی 1401 کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، بیست و ششمین دوره متوالی 100 شرکت برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی در روز دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 با حضور جمعی از مسئولین کشوری و مدیران ارشد شرکت های دولتی و خصوصی برگزار شد.

در این همایش پتروشیمی شیمی بافت بر اساس اطلاعات سال مالی 1401 در فهرست صد شرکت دوم برتر کشور  قرار گرفته و توانست براساس شاخص بیشترین بازده دارایی به مقدار 66/38 درصد عنوان دومین شرکت برتر را از آن خود کند؛ همچنین با ثبت رقم  30777/7 میلیارد ریال از حیث شاخص فروش کل و درآمد در رتبه 189 لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار بگیرد.

براساس این گزارش، شرکت پتروشیمی شیمی بافت بعنوان تولید کننده MTBE و MEK به منظور توسعه فعالیت‌های خود در صنعت پتروشیمی با بکارگیری تدابیر موثر و استراتژی های راهبردی مدیران ارشد و تلاش همه جانبه کلیه عوامل و کارکنان پرتلاش این مجموعه در سال های اخیر، توانسته علاوه بر تأمین تقاضای مورد نیاز بازار های هدف، سیر صعودی خود را نیز حفظ نماید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط