اولین جلسه مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت با کارکنان شرکت در سال جدید ، روز دوشنبه 16/1/95 در سالن جلسات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، مهندس رحیم اسلامی با تبریک سال نو و ولادت حضرت فاطمه (س) به همه همکاران و تبریک روزمادر و هفته زن به بانوان شاغل در شرکت از تلاش و کار پرسنل گرامی در سال 94 تشکر و قدردانی نمودند.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، با بیان اینکه مسئله تهیه خوراک یکی از مهمترین مسائل شرکت است که باید با جدیّت هر تمام تر پیگیری شود، اظهار داشت: درباره تأمین خوراک رایزنی هایی صورت گرفته و امید است تا آخر اردیبهشت اقدامات خوبی صورت بپذیرد و این مسئله حل گردد.

وی افزود: مسئله مهم دوم ما بحث فروش محصولات است که انتظار می رود همه همکاران در این مسئله سهیم باشند و هرکس به هر طریقی که می تواند واحد بازرگانی را یاری نماید.

مهندس اسلامی با اشاره به اینکه بودجه مصوب هیئت مدیره در سال 95 تولید 75 هزار تن MTBE می باشد، تأکید کردند: این مهم فقط با تلاش، همکاری و همدلی پرسنل عزیز محقق خواهد شد و باید به این مسئله تعلق خاطر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عملکرد همکاران تضمین کننده امنیت شغلی آنها می باشد ، تصریح کردند: بایستی همه همکاران به قوانین و آئین نامه داخلی شرکت احترام بگذارند، کرامت انسانی را حفظ نمایند، جلوی بی حرمتی ها را بگیرند و در امورات صداقت کاری داشته باشند.

در بخش پایانی این جلسه صمیمی، حاضرین سال نو را به مدیریت محترم عامل تبریک گفته و ایشان برای همه همکاران آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید نمودند.

 

photo_2016-04-13_11-08-47photo_2016-04-13_11-08-28

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط