شرکت پتروشیمی شیمی بافت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی در جزیره کیش حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی با معرفی آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و دستاوردهای حوزه انرژی از تاریخ 21 الی 24 دی ماه در جزیره کیش برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور 195 شرکت کننده داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 18 هزار متر مربع و با حضور شرکتهایی از کشورهای ایتالیا، چین ، پاکستان، ترکیه، هلند، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، روسیه، انگلستان از کشورهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه بودند.

براساس این گزارش، پتروشیمی شیمی بافت از شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی همراه با بقیه شرکتهای تابعه نیز طی یک غرفه متحدالشکل در این نمایشگاه حضور یافت.

مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در روز گشایش این نمایشگاه ضمن بازدید و حضور در غرفه این شرکت ، جلساتی با برخی مدیران شرکتهای داخلی برگزار و نسبت به معرفی و فروش محصولات شرکت، اعلام آمادگی کرد.

لازم به ذکر است؛ جمعی از مدیران ارشد حوزه انرژی کشور که  مرتبط با فعالیت هلدینگ PIIC می باشند، از غرفه مجموعه سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است، آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از موضوعات و یا محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بودند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط