مدیرعامل بانک تجارت با حضور در پتروشیمی شیمی بافت، با هدف توسعه همکاری و تأمین مالی طرح ها و پروژه های این شرکت با سرپرست و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت،در این جلسه مهندس رستمی سرپرست شرکت ضمن خوش آمدگویی با تأکید بر تجربیات ارزشمند بانک تجارت در ارائه خدمات به شرکت‌های پتروشیمی، اظهار داشت: استفاده و به‌کارگیری از توان و ظرفیت فنی و تخصصی مجموعه بانک تجارت می تواند این شرکت را در گسترش پروژه‌های توسعه ای آتی خود یاری کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مجمع سالیانه شرکت در روزهای اخیر گفت: سه طرح مهم در جهت تکمیل زنجیره ارزش محصول و بهبود فرآیندهای فعلی شرکت در این مجمع مطرح شد که با تأکید و تصویب اعضاء این طرح ها در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه جلسه، طرح ها و پروژه های توسعه ای شرکت تشریح گردید و دو طرف درباره موضوعات مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت نیز با اشاره به جایگاه بانک تجارت در حمایت از صنعت پتروشیمی کشور، تاکید کرد: تجربه سال‌ها خدمت‌رسانی به فعالان عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بانک تجارت را به بانک متخصص در این حوزه تبدیل کرده است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در اجرای طرح‌های توسعه محور، همچون مشاوری امین و پشتیبان توانمند در کنار این صنعت حضور داشته باشیم.

براساس این گزارش، در پایان مقرر گردید اسناد، مدارک فنی و میزان سرمایه مورد نیاز جهت انجام پروژه های فوق الذکر به بانک تجارت اعلام و بسته پیشنهادی جهت اجرای پروژه ها و به نتیجه رسیدن آنها ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط