نشست هم اندیشی، آموزشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ تاپیکو طی مدت دو روز در پتروشیمی شیمی بافت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، این نشست با حضور دکتر احمدی مدیر حراست شستا، دکتر سیفیان عضو هیئت مدیره هلدینگ تاپیکو، دکتر نوین مدیر حراست تاپیکو و مدیران حراست شرکتهای تابعه این هلدینگ‌ برگزار شد. در ابتدا مهندس رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گزارشی از روند تولید و فروش محصولات شرکت طی ده ماهه سال جاری ارائه داده و از زحمات و تلاشهای مجاهدانه مدیران و پرسنل حراست شرکتهای تابعه تاپیکو تقدیر نمود.

در ادامه دکتر احمدی طی سخنانی ضمن یادآوری بر لزوم آمادگی و هوشیاری همه عوامل حراستی در حفاظت و صیانت از سرمایه های هلدینگ و ذینفعان، پیشگیری و حفظ آبروی افراد را رسالت خطیر و بسیار حساس مجموعه حراست شرکتهای عضو مجموعه تاپیکو بیان کرد.

در بخشی دیگر از این نشست دو روزه، دکتر سیفیان با حضور در جمع مدیران حراست شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو و ابلاغ سلام دکتر افقهی مدیرعامل این هلدینگ به حاضرین در جلسه، ضمن بیان نکات مهم در این حوزه بر وظیفه اصلی حراست که همان برقراری امنیت پایدار در مجموعه های اقتصادی و تولیدی است و نیز امانت داری از سرمایه های مردم جهت فراهم نمودن بستری مناسب برای رسیدن به اهداف تعریف شده و فعالیتهای اقتصادی تأکید نمود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط