جلسه هماهنگی واحدهای اجرایی دوره تعمیرات اساسی سایت 1 شرکت شیمی بافت با حضور مهندس شمس مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در ابتدای این جلسه مهندس سیدمحسن شمس با اشاره به اینکه کارخانه شرکت شیمی بافت یک سرمایه ملی است و حفاظت از آن یک اصل مهم می باشد گفت: با توجه به توانایی، تجربه و قدرت هماهنگی موجود در مجموعه این انتظار می رود که دوره تعمیرات اساسی این مجتمع در زمان مقرر و بدون عیب و نقص اجراء گردد.

وی افزود: فعالیت همه ارکان شرکت در سطح خودشان بسیار پراهمیت بوده و این تیم اجرایی در صورتی که یکدیگر را به خوبی در مراحل مختلف اورهال پشتیبانی کنند، موفق به انجام کار به نحو احسن خواهند بود.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت ضمن تأکید مجدد بر اجرای بی نقص مراحل دوره اورهال در مدت زمان تعیین شده، تصریح کرد: تمام واحدهای مرتبط با برنامه ریزی دقیق باید همه تلاش خود را بکار ببرند تا طبق برنامه و وقت مشخص شده فعالیت تولید کارخانه متوقف و پس از تمام دوره تعمیرات اساسی راه اندازی گردد.

مهندس شمس همچنین با توجه به اهمیت بالای این پروژه از روابط عمومی خواست، تمامی اقدامات اعم از جلسات هماهنگی واحدها و مراحل مختلف اجرای پروژه جهت مستندسازی و انتقال تجربیات، ضبط و در پایان دوره در قالب فیلم و کتاب منتشر شود.

در ادامه مهندس بابایی مدیر مجتمع و مدیر پروژه اورهال سایت1 شرکت شیمی بافت و نیز دیگر مدیران و روسای حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو تا آغاز زمان پروژه را ارائه نمودند.

گفتنی است قرار است دوره تعمیرات اساسی سایت 1 شرکت شیمی بافت با هدف نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق مخازن ذخیره خوراک و محصول و همچنین تعمیرات آن برای اولین بار از بدو راه اندازی مجتمع از اول آبان ماه سال جاری بمدت 2 ماه اجراء گردد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط