به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، مهندس امیرشقاقی مدیر عامل شرکت هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو( صبح امروز 10/12/94 باحضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر  از شرکت پتروشیمی شیمی بافت یکی از شرکت های عضو مجموعه PIIC ، بازدید و در جلسه ای از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده قرار گرفتند .

مهندس اسلامی مدیرعامل شرکت شیمی بافت در این جلسه، ضمن پاسخگویی به سوالات مهندس امیرشقاقی، طی گزارش مبسوطی از عملکرد و وضعیت شرکت به فرآیند تولید و فروش محصولات شرکت اشاره و ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در جهت رفع موانع و مشکلات تهیه خوراک شرکت توضیحاتی ارائه نمودند.

وی در ادامه گزارش با اشاره به اخذ مجوز صادرات رافینت 2 به خارج کشور و پرداخت بخشی از بدهی های شرکت در مدت کوتاه ، اظهار داشت : درصدد هستیم که با اخذ مجوز صادرات MTBE گام بزرگی در راه سوددهی بالای این شرکت برداریم .

در پایان این جلسه مهندس امیرشقاقی ضمن تشکر از گزارش مهندس اسلامی و ابراز رضایت و اطمینان خاطر از عملکرد موجود، اظهار داشت: من شرکت شیمی بافت را بسیار خوب دیدم و امید دارم با همت و پشتکار پرسنل ،کارشناسان و مدیران فنی مجموعه این شرکت، به موفقیتهای روز افزونی دست پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط