مهندس محمدعلی رستمی سرپرست محترم پتروشیمی شیمی بافت در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1402 هجری شمسی و حلول ماه مبارک رمضان را  به پرسنل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

“به نام خالق هستی ”

همکاران ارجمند و اعضای محترم خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت

با اهداي سلام

فرارسيدن بهار، مجالي است گرانبها و ارزشمند براي حمد و سپاس خالق زيبايي ها، سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال گذشته با یادگارانی از تلاشهای ما به خاطرات می پیوندد.

اکنون روزهای پر فراز و فرود سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده است و صنعت پتروشیمی در سالی که گذشت با پستی‌ها و بلندی‌های گوناگونی روبرو شد.

خداوند را شاکریم که سال جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که در پتروشیمی شیمی بافت توانسته ایم با یاری و عنایتش و با کوشش بی‌وقفه و همت بلند شما همکاران گرامی و زحمتکش، در سال ۱۴۰1 گام های بلندی به سمت هدف نهایی برداریم و تحولی بزرگ را شاهد باشیم و به لطف خداوند، آن گام‌ها در سال جدید سالی که با درایت مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، به بار خواهند نشست و به افق های روشن و چشم‌اندازهایی بهتر و نیکوتر دست پیدا خواهیم کرد.

به رسم ادب و تکریم، از اراده و همراهی اعضاء محترم هیأت مدیره و همچنین اهتمام و مسئولیت پذیری تمامی همکاران گرامی و خانواده های محترم ایشان قدردانی نموده و مناسبت خجسته ورود به سال ۱۴۰2 و حلول ماه مبارک رمضان، بهار عبادت را خدمتشان تبریک و تهنیت می گویم.

آرزومندم، فرارسیدن عید نوروز به برکت مقارن شدن آن با ماه مبارک رمضان، سالی همراه با سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون برای همه مردم ایران باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط