به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس اسلامی مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی بمناسبت فرارسیدن هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی پیامی صادر نمودند که در آن به نکات مهمی اشاره نمودند، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

هفتم مهر “روز ملی ایمنی و آتش نشانی” روز تجلیل و قدردانی و یادآور رشادت های غیور مردانی از جنس ایثار، شهامت و شهادت است.
این مناسبت را به یکایک شما کارکنان خدوم و ایثارگر شیمی بافت تبریک عرض نموده و توجه همکاران گرامی را به موارد زیر جلب می نمایم.
1-سطح فرهنگ و آموزش ایمنی در شرکت نهادینه و ارتقا یابد.
2-نسبت به رعایت الزامات HSE متعهد بوده
3-در جهت ارتقاء آگاهی و فرهنگ HSE کارکنان اقدامات لازم بعمل آید.
4-تعهد و ایمان در اثربخشی این نظام بسیار مهم است و مدیران در تمامی سطوح باید فرهنگ HSE را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
5-شناسایی روزآمد خطرات، ارزیابی و مدیریت موثر ریسک های ناشی از فرآیندها، فعالیت ها و شیوه های مدیریت حرفه ای مورد توجه خاص قرار گیرد.
6-نسبت به تجهیز و به روز کردن سیستم ایمنی و آتش نشانی و رفع کمبودها اقدامات لازم بعمل آید.
7-متناسب با فرآیند شرکت اقدامات پیشگیرانه در عملیات های روزانه و راهکارهای مقابله با آنها، شناسایی، برنامه ریزی و تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
8-نسبت به شناسایی نقاط آسیب پذیر بررسی، برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه بعمل آید.

در خاتمه از تمامی عزیزان و همکاران گرامی که با تلاش و مشارکت ارزشمند خویش باعث ارتقای نظام HSE گردیده اند قدردانی، سلامتی و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رحیم اسلامی
مهر ماه 1395

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط