به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به همه همکاران تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان ، ایزد متعال را سپاس می‌گویم که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرارداد و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامشی معنوی برسیم.

امید است در پرتو الطاف پرودگار متعال، در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در این ماه مبارک، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش والای انسانی نزدیک‌تر شده و ره‌توشه‌ای ارزشمند برای کار و تلاش و فعالیت در صنعت را کسب نمائیم و برآن باشیم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمارده و از لحظه لحظه توفیق درک ماه شریف رمضان غافل نشویم .

بر خود لازم میدانم،حلول ماه پرفيض صيام و ماه پاکی و روشنی ، ماه رحمت و برکت و غفران ، رمضان المبارک را به همه مومنان و روزه داران از جمله شما همکاران محترم شرکت و خانواده گرامیتان تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه احدیت برای همه عزیزان قبولی طاعات و عبادت خاضعانه را خواستارم.

ما را از دعای خیرتان محروم نفرمائید

رحیم اسلامی

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط