مهندس محمدعلی رستمی سرپرست محترم پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، پیام تبریکی خطاب به بانوان همکار شاغل در این شرکت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

« هوا به شمیم خوش ولادت باسعادت بانویی معطر است که الهه مهر و عطوفت و الگوی اندیشه ، پایداری و ایمان برای تمامی بانوان مومن جهان وسرزمین ایران است.

تکریم شخصیت زنان، رشد و بالندگی خانواده را به همراه دارد و این مهم تحقق نمی یابد مگر با تلاش برای ایجاد ساختار های لازم به منظور توسعه و پیشرفت بانوان محترم در تمامی فضاهای موجود جامعه ایران عزیز اسلامی.

بر همگان مسلم است که زنان دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی ایران بزرگ نقش آفرینی نموده اند و پتروشیمی شیمی بافت نیز با حضور زنانی فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند ، توانسته است وظیفه خطیر تولید و توسعه پایدار را به بهترین نحو به خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی ایفا نماید .

اينجانب ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز بزرگداشت مقام زن و مادر را به شما بانوان شاغل در سایت های ۱ ، ۲  و دفتر مرکزی پتروشيمي شیمی بافت تبریک عرض نموده و قدردان تلاش همکاران گران قدری هستیم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند.

موفقيت وسربلنديتان را از درگاه ايزد منان مسئلت مي نمايم.»

عکس پیام:

https://s2.uupload.ir/files/پیام_i8w6.jpg

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط