مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در جریان بازدید از پتروشيمي شیمی بافت گفت: سال 1402 برای مجموعه پتروشیمی شیمی بافت باید سال تغییر، تحول و رشد باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به همراه مسعود اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو و هیئت همراه، از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید نموده و در نشستی از نزدیک در جریان روند اقدامات و طرح های شرکت قرارگرفتند.

بازیان در این جلسه با بیان اینکه مجموعه شرکتهای پتروشیمی زیرمجموعه شستا در بحث توسعه، رشد و سرمایه گذاری نباید جامانده باشند، تصریح کرد: مدیران مجموعه باید مدیر آینده باشند و برای رسیدن به تحول ابتدا باید اعتقاد به آن داشته باشند.

مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه رویکرد تحولی در شستا و شرکت های زیر مجموعه شکل گرفته است افزود: یکی از وجوه تحول پرداختن به سرمایه گذاری های جدید است و این تحول باید در حوزه های مختلف هر مجموعه احساس شود.

بازیان نقش مدیران میانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیران میانی باید مدیران تحول باشند چون از لحاظ جایگاه مهم هستند و برای پایین دست و بالا دست حلقه ارتباط هستند.

وی در پایان تأکید کرد: برای اینکه به جامعه بازنشستگان کشور که ذینفعان اصلی ما هستند نفع بیشتری برسانیم باید با تلاش بیشتر کار خود و مجموعه را بهبود ببخشیم.

در ابتدای این جلسه محمدعلی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت ضمن ارائه گزارشی جامع به مقایسه عملکرد شرکت در حوزه های مختلف پرداخته و طرح های توسعه و پروژه های تحولی پیش روی شرکت را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط