نمایندگان کارگری شرکت نگهداشت کاران طی نشستی با سرپرست پتروشیمی شیمی بافت مراتب تشکر و قدردانی خود را به جهت رسیدگی به مسائل و دغدغه های کارکنان آن شرکت اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، به دنبال پیگیری و تلاش مجدانه سرپرست ، اعضای هیئت مدیره و مدیر منابع انسانی این شرکت در جهت رسیدگی به مسائل حقوقی و پرسنلی و نیز پرداخت تسهیلات با بهره کم به کارکنان شرکت نگهداشت کاران شاغل در سایت های 1 و 2 پتروشیمی شیمی بافت ، نمایندگان کارگری و مدیر پروژه شرکت نگهداشت کاران در نشستی با مهندس رستمی سرپرست پتروشیمی شیمی بافت مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کردند.

همچنین به همین منظور کارکنان شرکت نگهداشت کاران پیام تشکر و قدردانی را به شرح زیر صادر کردند:

« با توجه به تلاش و پیگیری های شما در جهت رفع مشکلات و دغدغه های حقوقی و اداری پرسنلی کارکنان شرکت نگهداشت کاران شاغل در سایت های 1 و 2 پتروشیمی شیمی بافت و همچنین فراهم نمودن فضای ایده آل و صمیمانه در شرکت به منظور انجام امور محوله برای پرسنل، بر خود لازم دانستیم تا بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را که از اعماق وجودمان برمی خیزد نسبت به شما اعلام نماییم.

قطعاً موانع اداری،قانونی ومقرراتی درحلّ  تمامی مشکلات بی تأثیر نبوده، لکن  تلاش های صادقانه حضرت عالی، اعضای محترم هیئت مدیره و مدیر محترم منابع انسانی برای تمامی همکاران واضح و مبرهن بوده وبدون شک تلاش ونیّت خیر شما بیش از هر نتیجه ای برای ما ذی قیمت و ارزشمنداست.

درپایان ضمن قدردانی مجدد، آمادگی کامل خود را برای تلاش مضاعف و بیش از پیش، درجهت موفّقیت سازمان و نیل به اهداف متعالی آن اعلام داشته و از خداوندمتعال برای همگان ،سربلندی و شادکامی رامسئلت می نمائیم.»

کارکنان شرکت نگهداشت کاران

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط