شرکت پتروشیمی شیمی بافت رتبه 162 فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) را در سال مالی 1400 کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در بیست و پنجمین دوره متوالی 100 شرکت برتر ایران که روز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 با حضور جمعی از مسئولین کشوری و مدیران ارشد شرکت های دولتی و خصوصی به همت سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، بر اساس اطلاعات سال مالی 1400، شرکت پتروشیمی شیمی بافت با 22 پله صعود نسبت به سال گذشته، رتبه 162 فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) را کسب نمود و برگ زرینی دیگر را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رساند.

این شرکت از حیث شاخص فروش کل در سال مالی 1400 توانست با ثبت رقم 24,426.3 میلیارد ریال در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر ایران در جایگاه ۱۰۰ شرکت برتر دوم قرار بگیرد.

براساس این گزارش، شرکت پتروشیمی شیمی بافت بعنوان تولید کننده MTBE و MEK به منظور توسعه فعالیت‌های خود در صنعت پتروشیمی با بکارگیری تدابیر موثر و استراتژی های راهبردی مدیران ارشد و تلاش همه جانبه کلیه عوامل و کارکنان پرتلاش این مجموعه در سال های اخیر، توانسته علاوه بر تأمین تقاضای مورد نیاز بازار های هدف، سیر صعودی خود را نیز حفظ نماید.

گفتنی است این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاري و با استناد به صورت‌های مالی تائید شده و ارزش افزوده، میزان دارایی و اشتغالزایی، سودآوری و ارزش بازار توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام گرفته و این سازمان با الهام از رسالت خود با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می دهد.

روابط عمومی کسب این موفقیت ارزنده را به اعضای محترم هیات مدیره، مدیریت محترم، معاونین، مدیران و کلیه کارکنان تلاشگر شرکت پتروشیمی شیمی بافت تبریک عرض نموده و امیدواریم شاهد تداوم کسب این قبیل از موفقیت ها باشیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط