به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ١٦ تا ١٩ اردیبهشت ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار شد و شرکت پتروشیمی شیمی بافت بعنوان زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان در سالن 12 غرفه 305 بود.
براساس این گزارش مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت در تاریخ 18 اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ازغرفه شرکت بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند برگزاری قرار گرفتند.
گفتنی است، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از نظر گستردگی و تعدد شرکت کنندگان در زمره پر اهمیت ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان به شمار می آید.
جمهوری اسلامی ایران به عنوان دومین تولید کننده نفت در کشورهای عضو اوپک، با پتانسیل یازده درصد از کل ذخایر نفت جهان و %18 از ذخایر گاز طبیعی هر ساله میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران است که حضور شرکت های معتبر خارجی از کشورهای مختلف و تولید کنندگان و صنعتگران داخلی را برای ایجاد همکاری متقابل با توجه به فراهم بودن امکان سرمایه گذاری و عقد قرارداد در یک فضای مشترک ایجاد می نماید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط