نشست دوره ای مدیران حراست هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC) در محل مجتمع پتروشیمی شیمی بافت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، این جلسه با حضور دکتر آبیار مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، مدیران حراست شرکتهای تابعه هلدینگ‌ piic ، پادام مدیر مجتمع سایت ۱ و پرسنل اداره حراست پتروشیمی شیمی بافت برگزار شد.در ابتدای این جلسه سیدجواد پادام ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گزارشی از روند تولید و فروش محصولات شرکت طی ده ماهه سال جاری ارائه داده و از زحمات و تلاشهای مجاهدانه مدیران و پرسنل حراست شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی تقدیر کرد.

در ادامه جلسه دکتر آبیار طی سخنانی ضمن یادآوری بر لزوم آمادگی و هوشیاری همه عوامل حراستی در حفاظت و صیانت از سرمایه های هلدینگ و ذینفعان، پیشگیری و حفظ آبروی افراد را رسالت خطیر و بسیار حساس مجموعه حراست شرکتهای عضو مجموعه PIIC  بیان کرد.

در بخش دیگری از این جلسه پرسنل حراست فیزیکی پتروشیمی شیمی بافت به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند و به سوالات مطرح شده از سوی مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی پاسخ داده شد.

همچنین در این نشست در خصوص راهکارهای حفاظتی و اصول پیشگیری بحث و تبادل نظر شد و مدیران بخش های مربوطه گزارشی از عملکرد حراستی خود ارائه دادند.

در پایان مهمانان با بازدید از سایت های 1 و 2 شرکت از نزدیک در جریان فرآیند تولید محصولات شرکت قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط