مهندس محمدعلی رستمی مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت، طی پیامی عید بزرگ غدیرخم را به کلیه همکاران شاغل در شرکت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

«واقعه بزرگ غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید. توالی اعیاد قربان و غدیرخم نشان می دهد که ولایت مداری و پذیرش حقانیت الهی از مسیر امامت می گذرد و برای تداوم رسالت آخرین پیامبر خداوند بر زمین، این عید بزرگ کمال دین و اتمام نعمت الهی است.

امید دارم به شکرانه این روز که سایه سار ولایت بر سرزمین اسلامی مان سایه افکنده، با تأسی به سیره معصومین (ع) بتوانیم نور معنویت و ایمان را در عمق وجودمان همواره زنده نگه داشته و در آستانه برگزاری انتخابات مهم پیش رو با حماسه حضور خود پای صندوق های رأی بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را یاری نموده و یاد امام راحل و همه شهدای این راه بالاخص شهدای خدمت را گرامی داریم.

با عرض بهترین تبریک و شادباش به مناسبت این روز فرخنده خدمت تمامی همکاران گرامی شرکت پتروشیمی شیمی بافت، فرصت را غنیمت شمرده و از زحمات و خدمات صادقانه یکایک شما عزیزان در گرمترین روزهای سال که با اهتمام و جدیت خود در عرصه تولید و مسیر توسعه و بالندگی شرکت گام برمیدارید، نهایت تقدیر و تشکر خویش را اعلام نمایم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط