به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت مهندس محمدعلی رستمی طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) را به تمامی پرسنل و خانواده های محترم این شرکت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

میلاد حضرت مهدی (عج) سالروزی است که که در باور منتظران، روز دیدار جمال موعود را تداعی می‌کند. صبحی که امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظرگره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور ، هموطنان عزیز، سربازان گمنام آن حضرت، و همه همکاران شرکت پتروشیمی شیمی بافت ، تبریک و تهنیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسالت دارم.

امیدوارم بتوانیم با خدمت صادقانه خود در سنگر صنعت پتروشیمی کشور قدم‌های موثری در امر ظهور برداریم و همواره در پیشبرد اهداف و امور خود سیره ائمه را مدنظر خویش قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط