پتروشیمی شیمی بافت در دومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دو تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا و مسعود اسم خانی مدیر عامل هلدینگ تاپیکو تفاهم‌نامه‌ همکاری ما بین پتروشیمی شیمی بافت و شرکت خدمات پالایشگاهی نیکو فروزان تابان امضاء شد.
این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی، طراحی، ایجاد دانش فنی و ساخت تجهیزات، نصب و راه اندازی در زمینه تصفیه و تغلیظ پساب اسیدی سایت تولید MEK منعقد شد. پساب اسیدی سایت 2 پتروشیمی شیمی بافت از چالشهای محیط زیستی این شرکت در طی سالیان اخیر بوده که با انعقاد این تفاهم نامه و قرارداد این مشکل اساسی رفع خواهد شد.
براساس این گزارش، در جهت همکاری های دو جانبه و در راستای توسعه آموزش های مهارتی شاغلین شرکت پتروشیمی شیمی بافت، تفاهم نامه همکاری دیگری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان به امضاء رسید.

لازم به ذکر است بر اساس این تفاهم نامه مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی به منظور برگزاری دوره های آموزشی ضمن کار و کارآموزی و صدور شناسنامه و گواهینامه های مهارتی برای کارکنان و تکنسین های پتروشیمی شیمی بافت تأسیس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط