صبح امروز مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی و هفته HSE در شرکت شیمی بافت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت ، با حضور مهندس بابایی مدیر مجتمع، ریس واحد HSE و کارکنان این و احد و روسای واحدها و دیگر همکاران مراسم روز ایمنی و آتش نشانی در سالن جلسات شرکت برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران مهندس عساکره رئیس واحد HSE با تبریک این روز به همکاران ، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشته  و در ادامه پس از تکریم مقام آتش نشان  پیام وزیر محترم نفت را که به همین مناسبت  صادره شده بود قرائت نمودند و در بخش پایان صحبت های خویش گزارش عملکرد یکساله این واحد را برای حضار تشریح نمودند.
پس از آن مهندس بابایی مدیر مجتمع به تبیین ارزشهای والای این روز پرداخته و بر ضرورت توجه و اهتمام بیش از پیش تمامی همکاران در رعایت مسائل ایمنی در کار پرداختند. وی مناسبت این روز را بهانه ای برای تقدیر از افرادی عنوان کرد که با ایثارگری خویش خود را به سختی و خطر می اندازند.
مهندس بابایی بخاطر وجود احساس امنیت در کارخانه از تلاش و کوشش اعضای محترم واحد ایمنی تشکر و قدردانی نموده و تأکید کرد: با بالا بردن سطح تجهیزات ایمنی بتوانیم احساس امنیت را افزایش داده و محیط امنی را برای تلاش و فعالیت همه پرسنل فراهم نماییم.
وی در بخش پایانی صحبت های خویش از طرف مهندس اسلامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفته و پیام کتبی ایشان را قرائت نمودند.
مهندس اسلامی در این پیام به افزایش سطح فرهنگ و آموزش ایمنی در شرکت اشاره و بر لزوم رعایت الزامات HSE تأکید نمودند.
در بخشی از پیام مدیرعامل شرکت آمده است : تعهد و ایمان در اثربخشی این نظام بسیار مهم است و مدیران در تمامی سطوح باید فرهنگ HSE را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و لزوم شناسایی روزآمد خطرات، ارزیابی و مدیریت موثر ریسک های ناشی از فرآیندها، فعالیت ها و شیوه های مدیریت حرفه ای مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی افزود: نسبت به تجهیز و به روز کردن سیستم ایمنی و آتش نشانی و رفع کمبودها اقدامات لازم بعمل آید و متناسب با فرآیند شرکت اقدامات پیشگیرانه در عملیات های روزانه و راهکارهای مقابله با آنها، شناسایی، برنامه ریزی و تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
در انتهای این مراسم، از ریس و کارکنان این واحد و نیز تعدادی از همکاران نمونه در واحدهای مختلف که در پیشبرد اهداف HSE موثر بوده اند با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

 

img_6247img_6254img_6261img_6266img_6277

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط