مدیر عامل پتروشیمی شیمی بافت مهمترین اهداف، برنامه ها و طرح های بهبود و توسعه این شرکت را تا افق سال 1406 تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، محمدعلی رستمی مدیرعامل این شرکت با اشاره به شعار و راهبرد سال جدید تحت عنوان رشد تولید و مهار تورم ، عنوان کرد: به لطف خدا و با تکیه بر ظرفیت های فنی همکاران متخصص مجموعه و برنامه ریزی های انجام شده، امسال را سال خوبی از لحاظ تولید و فروش محصولات پیش بینی می کنیم؛ به نحوی که موفقیت های جدیدی نسبت به سالهای قبل برای پتروشیمی شیمی بافت تحقق یابد.
وی اظهار داشت: مطابق برنامه پیش روی شرکت و همچنین بنابر تأکید مهم مدیرعامل محترم شستا مبنی بر لزوم نگاه تحولی در همه ارکان مجموعه، خرسندم اعلام کنم در سال جاری اهداف مهمی نظیر افزایش بهره وری، سبک سازی فرآیندهای تولید و فروش محصولات ، کنترل مصارف انرژی و پایین آوردن بهای تمام شده همراه با تغییر نوع نگرش و رفتار در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
عضو هیئت مدیره پتروشیمی شیمی بافت در ادامه افزود: در راستای اهداف تعیین شده از سال گذشته طرح های توسعه ای شرکت مورد بررسی قرار گرفت و پروژه هایی در افقی 5 ساله تعریف گردید؛ و بنا شد برای رفع موانع تولید و افزایش بهره وری پروژه هایی در سه بخش کوتاه مدت (یکساله)، میان مدت(دو ساله) و بلندمدت (پنح ساله) به مرحله اجراء برسد.
رستمی با اشاره به تشکیل کمیته خوراک و تولید و نیز اجرای طرح نظام پیشنهادات در جهت افزایش بهره وری گفت: طرح دو مرحله ای کردن فرآیند MTBE در راستای کاهش پرت ایزوبوتن و جداسازی دو واحد، همچنین نصب یک دستگاه مخزن اختلاط به منظور کنترل نوسان ایزوبوتن و نصب یک دستگاه مخزن جداساز آب از خوراک از پروژه های پیش روی این شرکت می باشد.
مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت اضافه کرد: انعقاد قراردادهای بلند مدت خوراک با تامین کنندگان داخلی، تأمین خوراک از منابع خارجی، ساخت یک دستگاه مخزن کروی دو منظوره جهت خوراک و محصول جانبی، ساخت یک دستگاه برج جداسازی جهت تغلیظ ایزوبوتن، طرح هایی است که برای رفع موانع تولید تعریف شده است.
مهندس محمدعلی رستمی طرح تولید 1-بوتن و بوتان ها از محصول جانبی رافینت2 را مهمترین طرح توسعه ای پتروشیمی شیمی بافت بیان کرد و اعلام کرد: تکمیل پروژه اعلام و اطفاء مخازن و ناحیه صنعتی و طرح بازیافت پساب اسیدی مجتمع تولید MEK از پروژه هایی است که در سال 1402 به اتمام خواهد رسید.
وی در پایان بورسی شدن شرکت پتروشیمی شیمی بافت را از مهمترین اتفاقات در سال 1402 اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط