چند تن از معاونین شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی باحضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر  از شرکت شیمی بافت بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، جناب آقایان مهندس پورحیدری ، مهندس رمضان زاده، مهندس رستم پور و مهندس خاکپور، صبح امروز مورخ 24/01/95 از شرکت پتروشیمی شیمی بافت ، بازدید و در جلسه ای از نزدیک در جریان روند فعالیت های صورت گرفته قرار گرفتند .

مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل شرکت شیمی بافت در این جلسه، ضمن پاسخگویی به سوالات مهمانان، طی گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت در سال 94 ، به فرآیند تولید و فروش محصولات شرکت اشاره نموده و نیز ضمن بیان تهدیدها و فرصتهایی که در سال جدید برای شرکت وجود دارد ، توضیحاتی درباره برنامه های سال 95 ارائه نمودند.

در پایان این جلسه ، حاضرین ضمن تشکر از گزارش مهندس اسلامی و ابراز رضایت و اطمینان خاطر از عملکرد موجود، برای پرسنل ،کارشناسان و مدیران این شرکت، در سال جدید آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه، مهمانان ضمن بازدید از اتاق کنترل و قسمت های مختلف سایت کارخانه شیمی بافت در روند فرآیند تولید قرار گرفته و توضیحات فنی مورد نیاز توسط مدیران این شرکت به ایشان داده شد و در پایان در ضیافت ناهار مدیرعامل ، حضور بهم رساندند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط