جلسه مشترک مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت با پرسنل این شرکت ، در روز چهار شنبه مورخ 27/11/۹۵ در سالن جلسات مجتمع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، مهندس رحیم اسلامی در ابتدای این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران گرامی طی سال جاری، صحبتهای خویش را در چند بخش بیان نمودند.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، در بخش اول سخنان خود به موضوع مهم ایمنی اشاره نموده و ضمن تشکر از همکاران واحد HSE شرکت بابت فعالیتهای خوب صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به اینکه کارهای خیلی خوبی در این زمینه صورت پذیرفته اما همچنان کارهای نا تمامی از جمله خرید برخی تجهیزات ایمنی و آلارم ها مانده است که باید این نواقص هرچه سریعتر برطرف گردد.

مهندس اسلامی با تأکید بر در رأس بودن ایمنی در همه امور و فعالیتهای شرکت تصریح نمود: پرسنل واحد روابط عمومی بعنوان کسانی که نبض کارخانه دست آنها می باشد باید همچون همیشه با دقت نظر بیشتر امور را تحت کنترل خود داشته و مسائل ایمنی را با تمام وجود لمس نمایند.

وی رعایت مسائل بهداشت محیط و همچنین وضعیت سلامتی افراد را از دیگر وظایف مهم HSE برشمرد و بر اهمیت دادن به آن و فراگیری آموزش های لازم تأکید نمودند.

مهندس اسلامی در بخش دیگری از صحبتهای خویش به موضوع تأمین خوراک شرکت پرداخته و بیان داشت:  ما توانستیم در جهت تأمین خوراک رافینت1 با پتروشیمی های تبریز و جم اقدامات خوبی انجام دهیم که در تبریز عملیاتی گردید و در جم در حال پیگیری می‌باشد، که این در کنار خوراکی که از شرکتهای پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی شازند دریافت می نماییم میتواند کمک خیلی خوبی در جهت افزایش تولید شرکت تا پایان سال و نیز در سال آینده نماید.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، افزایش تولید را یکی از برنامه های مهم این شرکت در سال آینده بیان نمود و در پایان ایشان برای تمامی همکاران آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند و جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط