مهندس علی محمد بساق زاده مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت شیمی بافت بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، مهندس بساق زاده  مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ، باحضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر  از شرکت پتروشیمی شیمی بافت یکی از شرکت های عضو مجموعه PIIC ، بازدید نموده و در جلسه ای از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده قرار گرفتند .

مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در ابتدای این جلسه، ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو به ایشان، گزارش مبسوطی از روند تولید این شرکت در سال گذشته ارائه نموده و بیان برنامه های پیش رو در سال جدید پرداختند.

وی با اشاره به موانع و مشکلات موجود در جهت تهیه خوراک محصولات این شرکت از شرکتهای طرف قرارداد، اظهار داشت: مشکل عقد قرارداد دریافت رافینت1 از پتروشیمی بندرامام (ره) که در سال گذشته بلاتکلیف مانده بود را حل نموده و در ارتباط با عقد قرارداد ارسال رافینت2 به پتروشیمی بندرامام(ره) نیازمند همکاری از طرف آن شرکت می باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در ادامه این جلسه به بیان دیگر موانع موجود از جمله توقف تولید های متوالی دو شرکت بندرامام (ره) و امیرکبیر،  پرداخت و افزود: امید است با انجام رایزنی های مورد نیاز، قرارداد رافینت 2 با شرکت های پتروشیمی شازند و جم و تهیه خوراک از پتروشیمی های تبریز و جم در روند تولید محصولات این شرکت در سال جدید خللی ایجاد نگردد.

مهندس رحیم اسلامی در پایان صحبتهای خود به اخذ مجوز صادرات رافینت 2 به خارج کشور در سال 94 خبر داد.

در ادامه این جلسه مهندس بساق زاده ضمن تبریک سال نو خدمت همکاران و آرزوی موفقیت و سلامتی در سال جدید برای ایشان،  از گزارش مهندس اسلامی تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد با پیگیری و رایزنی با مدیران بتوانیم در آینده نزدیک موانع موجود تولید این شرکت را رفع نمائیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط