مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع پتروشیمی شیمی بافت با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این جلسه که با حضور دکتر برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت شیمی بافت برگزار شد در ابتدا مهندس رستمی ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مهندس پادام و مهندس ارجمندی طی مدت تصدی مسئولیت های خود بر لزوم هم افزایی و یکپارچگی در مجموعه شرکت تأکید کرد و گفت:انتظار می رود در این دوره نیز همچون گذشته در روند انجام امورات جاری و استفاده حدکثری از توان و تخصص همکاران سایت های 1 و 2 در راستای اهداف کلان شرکت با جدیت قدم های بزرگی برداشته شود.
دکتر برامکی نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه پتروشیمی شیمی بافت در حال حاضر بزرگترین و سودآورترین مجموعه هلدینگ PIIC می باشد تصریح کرد: جایگاه فعلی شیمی بافت مرهون تلاشهای مدیران گذشته و همه پرسنل سختکوش این مجموعه در این سالها بالاخص یکسال گذشته می باشد. با تلاش و اهتمامی که در این شرکت وجود دارد و نیز با تیم جوانی که مدیریت مجموعه در کنار خود می بیند این روند رشد به صورت جدی تر ادامه پیدا خواهد کرد.
وی ضمن تشکر از تلاشهای مدیران سابق کارخانه های 1 و 2 شرکت و آرزوی موفقیت برای مهندس حیاتی منش در مسئولیت جدید، گفت: با توجه به رویکرد کاملا فنی که در جهت توسعه مجموعه شیمی بافت دیده می شود و همچنین انجام پروژه ها و طرح های تحولی که برنامه ریزی شده است ما را به آینده شیمی بافت امیدوارتر می کند و رسیدن به سودهای هزار میلیاردی دور از دسترس نیست.
مهندس امیر حیاتی منش سرپرست مجتمع پتروشیمی شیمی بافت نیز در سخنان خود از حسن اعتماد مهندس رستمی مدیرعامل این شرکت سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و مساعدت همکاران بتوانم پاسخ این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط